Margaret Harrison England, b. 1940
What's That Long Red Limp Wrinkly Thing You're Pulling On?, 2009
Colored pencil and watercolor on paper.
68 x 4 x 55 cm.
Further images
This piece of satirical drawing presents hypersexualised comic characters alongside icons from art history: Lady Deathstrike and Captain America admire Willem de Kooning's Woman and Bicycle. By depicting Captain America...
This piece of satirical drawing presents hypersexualised comic characters alongside icons from art history: Lady Deathstrike and Captain America admire Willem de Kooning's Woman and Bicycle. By depicting Captain America with large breasts, high heels and garters, the artist not only challenges the male chauvinism implied in the representation of women, but also in the restrictive conceptions of sexual identity and heterosexuality. Her appropriation of the superhero opens up a new avenue for feminist visual criticism, while continuing to challenge gender roles in mainstream culture.
Esta pieza de dibujo satírico presenta personajes de cómic hipersexualizados junto a iconos de la historia del arte: Lady Deathstrike y el Capitán América admiran Mujer y Bicicleta de Willem de Kooning. Al dibujar al Capitán América con grandes pechos, tacones altos y ligas, la artista no solo desafía al machismo implícito en la representación de la mujer, sino también las concepciones restrictivas de la identidad sexual y la heterosexualidad. Su apropiación del superhéroe abre una nueva vía para la crítica visual feminista, al tiempo que continúa desafiando los roles de género en la cultura mainstream.
Aquesta peça de dibuix satíric presenta personatges de còmic hipersexualitzats juntament amb icones de la història de l'art: Lady Deathstrike i el Capità Amèrica admiren la Dona i Bicicleta de Willem de Kooning. En dibuixar al Capità Amèrica amb grans pits, talons alts i llenceria femenina, l'artista no només desafia el masclisme implícit en la representació de la dona, sinó també les concepcions restrictives de la identitat sexual i l'heterosexualitat. La seva apropiació del superheroi obre una nova via per a la crítica visual feminista, al mateix temps que continua desafiant els rols de gènere en la cultura mainstream.
Esta pieza de dibujo satírico presenta personajes de cómic hipersexualizados junto a iconos de la historia del arte: Lady Deathstrike y el Capitán América admiran Mujer y Bicicleta de Willem de Kooning. Al dibujar al Capitán América con grandes pechos, tacones altos y ligas, la artista no solo desafía al machismo implícito en la representación de la mujer, sino también las concepciones restrictivas de la identidad sexual y la heterosexualidad. Su apropiación del superhéroe abre una nueva vía para la crítica visual feminista, al tiempo que continúa desafiando los roles de género en la cultura mainstream.
Aquesta peça de dibuix satíric presenta personatges de còmic hipersexualitzats juntament amb icones de la història de l'art: Lady Deathstrike i el Capità Amèrica admiren la Dona i Bicicleta de Willem de Kooning. En dibuixar al Capità Amèrica amb grans pits, talons alts i llenceria femenina, l'artista no només desafia el masclisme implícit en la representació de la dona, sinó també les concepcions restrictives de la identitat sexual i l'heterosexualitat. La seva apropiació del superheroi obre una nova via per a la crítica visual feminista, al mateix temps que continua desafiant els rols de gènere en la cultura mainstream.